Det e bara att välja...

asså jag pallar fan inte mer,
visst jag kanske säger saker utan att tänka men så e jag och så har jag alltid varit, och så kommer jag antagligen alltid att vara. fråga vem du vill som har kännt mej länge
men du blir ju sursursur för minsta sak jag gör, snälla det e så jävla tjatigt att typ behöva ba: "förlåtförlåtförlåt"
snälla bara försök lägga av! jag orkar inte me det här länge,
du ljuger om att min bästavän e sur på mej:O som du sa: gör bästavänner så?
asså du vet när vi prata om att, ja du vet vem, alltid sa småsaker som va taskiga?
så gör du också, men du tänker inte på det.
och jag blir inte sur, för jag fattar att du inte tänker på att du vill såra men ibland kanske du gör det?
asså jag fattar att du kanske inte tänker det gör jag nästan aldrig:P
så snälla försök bara det e allt jag ber om, försök att se det så...
jag vill ha kvar det det vill jag, men det här blir bara föööööör jobbigt</3


hur vill du ha de så här, eller bråk?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0