BJÖRKNÄS E COOOOLT!! hahah<3

Shaba idag slutade jag klockan 11:30 för min lärarares mamma typ va dödssjuk så hon behövde åka till gotland.
Så Tilde jag och Elsa åkte till forum och åt på donken och provade  massa fula kläder, hahha det va as kul:D
Vid 3 drog dom hem för Tilde skulle på bandy och Elsa skulle träffa nån kompis, sen kom Alicia och Lisa vi typ gick runt lite sen drog vi hem till mej och fixade till oss lite för vi skulle till gårn i björknäs m Matilda;) Där träffade vi Rasmus, Carro, Hanna, Malin, Fejbian, Fille, Marione och Johanna vi hade rätt kul. Vid typ tio gick jag Lisa Marione Matilda och Johanna och hade fett kul asså vi skratta typ helat tiden, ahhahahahhahahaha fyfan va kul vi hadeXD
Sen vid 11 kom lisas pappa och hämtade mej Lisa Matilda och Johanna. Han släppte av Johanna vid Pg´s, cooh vi åkte till lisa:) Nu har vi ätit chokladpudding och badat i hennes pool nu ska vi typ sova:P<33
Imorn så blir det sanktandagen för mej m Matilda och Lisa och jag o Lisa ska spela match m 95:orna kommer skämma ut mej:S På kvällen ska jag typ sova hos Marione i hennes nya lägenhet annars blir det ho mej som gammla tider;) Gud va jag har saknat henne min lilla Maaarione<333
Pussar Jonna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0