090923

hej alla läsare,

idag slutade jag vid havl 3 då åkte jag till forum och mötte alicia vi va typ där i 10 min sen tog vi bussen till stan för jag skulle klippa mej:) Men tur som jag ALLTID  har när jag klipper mej så blev det fult! och seriöst det e en katasrof!!!!
när jag hade klippt mej så drog vi hemåt, jag åkte till hanna och alicia till sej:D
hanna skulle hjälpa mej lite med blogg saker, men han inte va där så länge för jag skulle på träning:)
Det va en rätt vanlig träning vi tränade typ på skott och passningar och sånt:)
kom hem för ett tag sen:D
nu har jag ätit, duschat kollat på idol och nu kollar jag på Grey´s Anatomy:D Love it<3

här kommer lite bilder från idag, igår och min outfit:

Sofia, Jag och Alicia:) Igår.

Alicia och Jag, idag på bussen:D

Alicia och jag, idag på bussen:)

Jag igår efter Matchen:P(saknar mitt hår:(

Smink jag fick av mamma igår:)

Outfit från idag, Svart strumpbyxor, vitt linne gina, Vittrosa t-shirt lisas, kofta gina och halsband mitt:D

Pussar från Jona Banona<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0