Va e feeeelet?

Asså det går inte så bra för mej känner jag.
Jag har ingen ork att blogg så mkt längre, asså iblan kan det va kul men iblan så bara baaaajs.
Förut blogg ja typ heeeela tiden, kanske får ta en pause? och sen börja igen?
Jaja nog om de, idag va jagf först m karin ens stund i forum frö jag skulle köpa ett par strumpbyxor oxh hon kollade på jeans, eller ja typ.
Och så åt vi på doooonken:) haha, och efter det bästemde vi att vi skulle bli nytiga.
Sen träffade jg lisa och tig bussen med henne till boovallen för hon skulle ha tränning.
Och liiite senare kom alicia.
Men det va baaajskallt så vi orkade inte titta på, såå vi pallrade oss till alicia.
Där chillade, pratade och fotade vi typ. Ni kan nog se alla bilder på hennnes blogg, jag har henne länkad som alicia.
Ääääälskar dej bäääästis.
Just nu sitter håller jag på att ladda ner gossipgirl sesong 1, wiiiiii:D
Det e baaajsbäst! Sen så ska jag nog ladda ner 2 och 3 också, hehehhe.
Nu måste jag dra mej mot sängen hahah:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0