TRÅKIGT!

ny design va tycker ni? blev faktist riktigt nöjd:)

hej, idag va det ingen som kunde göra något, tråååk!
så jag va typ bara hemma eller jag åkte först till forum för att sofson kanske kunnde va me mej men det gick inte..
så jag tog bussen hem med oscar och va me honom en lite stund men sen har jag bara varit hemma, SJÄLV:(
har typ fixat lite med bloggen;)
imorn blir en lite mer rolig dag för det e ju nämligen JoAl, wihiiii<3
dagens outfit,

Svarta håliga jeans (syns inte på bilden:S) - Gina
Grå t-shirt med puffarmar - MQ
Grå vit kofta - Gina
Halsband med nycklar och pärlhalsband från marion:)
till det hade jag röda converse och skin jacka

Pusasar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0