trååk?

Brukar du komma i tid: Till skola, ja annars oftast:P
Vad hade du i din mun senast: gröt, me loves<3
När mår du bra: Nästan alltid=)
När blev du fotad senast: idag:)
Hur känner du dig nu: småglad
Kan du laga mat: Absolut, jag e bääst!
Vad pluggar du: Alla ämnen? =)
Vad tycker du om fötter: Hahah, vet inte riktigt:S
Är du smart: Jag har mina blonda stunder, men annars så jaaaaa!:D
Vad har du på dig: Långt vitt linne och fula mjukisar

Är du aktiv i skolan: Skulle nog kunna bli bättre…
Vad saknar du: GL</3
När och varför grät du senast: det kommer jag inte ihåg:/
Var det pinsamt att svara på det: Haha nej? 
Hade du en bra kväll igår: Japp, lite läskig, hehheh=)
Din favoritdryck på morgonen: Smoothie!
Vad ska du göra i sommar: hahah, det vet jag inte :S
Är du nöjd med ditt liv: Jaaaaaaa c:
Vad vill du jobba som: Frisör=)

Har du tråkigt just nu: Nä inte direkt, myyysigt:)
Vad gör livet värt att leva: En massa :P
Vad i livet ångrar du: Just nu kommer jag inte på nåt, men det finns saker jag ångrar:O
Är du musikalisk: Yesbox
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt typ
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Näej det skulle jag inte påstå
Är du trött: Ganska så
Vad gör du imorgon: Alicia eller sofia:P

Din första
Operation: 2 år sen
Första piercingen: Öronen (snart naveln, hehehhehe)
Första bästa vän: Christine
Första priset: Kommer inte ihåg det:S
Första sporten du började på: Balett eller nån annan dans =)
Första husdjuret: Hund

Första semestern: Gotland när jag va 1månad
Första konserten: Kommer inte ihåg..!
Första kärleken: Oscar, hahah alltid:D<3

Favoriter:
Filmer: Det beror på stämmningen
Tvprogram: Desperate Housewives, Gossip Girl, Hannah Montana(hehe) och många fler...
Musik: :S
Drink: Cola! / Strawberry daiquiri =)
Kroppsdel (på kille): Magen, ofc:)
Sport: Fotboll, ridning:D
Plagg: ?
Skola: Myrsjö=D
Bok: Dyk i, djupt vatten och över ytan(dom hör ihop)

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: vatten
Ska du: snart sova
Lyssnar du på: Tven
Väntar du på: filmen ska ta slut
Tittar du på: På smällen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon självklart!
Kramar eller kyssar: Båda (?)
Kortare eller längre: Längre!!
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage, självklart!
Busig eller lydig: Busig;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0