tisdag:D

Heeeej, hur mår ni?
Idag tog jag svininfluessprutan, jag va hur rädd som helst när jag gick in så elsa fick följa med(man måste egentligen gå själv). Menn den gjorde inte ont alls, men nu kan jag typ inte röra armen!
Det gör baaajsont så fort jag lyfter den:(
Hoppas inte jag blir sjuk av den baara för imorn så är det basaaaar i boogård:D
Just nu sitter jag och kollar på gossipgirl, har sätt nästa 3 avsnitt nu.
Men jag orkade inte plugga, heheh....
Det får bli senre ikväll.
Efter skolan idag va jag såklart m alicia, men hon hade ont i huvudet så vi tog det lungt, kollade på tv ocg bussringde.
Jag pallar inte skriva mer frö jag har ooont i armen och måste see klart avsnitt 3 så jag kanske hinner me lite plugg innan jag blir fröö tröööt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0