this is it

hej, har ine kunnit skriva:)
jag va igotland tis, ons, tors, och åkte hem på fre kl 4, det va skoj:D
på kvällen hae jag o sofia vår halloweenfest, vi hade as kul:)
eller det tycker alla fall vi, vet inte va dom andra tyckte men hoppas dom gillade den=)
på lördagen städdade jag o sofia och typ tog den lungt för på kvällen skullle vi på hallowenfest hos lisa:)
vi gjorde inte så mycket utom o så på film men det va mysigt:)
sen blev ja o sofia hemsjusade till mej;P<3
idag har jag varit med alicia, vi såg this is it, det va enormt bra:D<3
R.I.P MJ<3
nu har jag fått massa kläder av en kompis, lägger in bilder imorn elleer nåt:)
dagens dresscod: blåa jeans, vittlinne, randig långarmad och röda converse tilld et:)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0