SOFIA MY MAAAAN<3

hejsan alla mannar:D idag har jag varit med sofia vi gjorde inte så mycket, först va ci i forum en snabbis för jag skulle köpa clipps till mitt löshår, som jag fick av tilde, tacka baby<33
men jag har inte fått allt änså jag kan bara ha det i tofs nu, menmen det e fint:)
alla fal sen tog vi bussen till boogård för att gå till sofia vi stanade via alcia en styúnd och sa hej sengick vi till sofia:)
jag typ syde på mina clipps och så kolla vi lite på onee tree hill och bara hade det skoj:P
nu har jag duschat och gjort smoothie, me loooves<3
nu ska jag nog ringa jocke:D
imorn blir det alicia och ridning!
Dagens outfit, jeanstights, vittlinne och vitt tunika:)
här kommer några bilder från idag,

enormt snygga sofia och jag men den bjuder vi på:P

Jag och sofia i vårat ääälskade gammla boogård, hahah<3

Här e en bild på mitt hår:D ser inte ut att va så stor skillnad men de e det
PUSSAR JONA BANONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0