Rubrik?

shooo, satt o kollade igen min blogg och såg att jag har börjat skriva mkt kortare inlägg:O
och enligt mej själv va dom intressantare förut:S va tycker ni?
ska försöka bättra det:P
har pricis plattat min hår, och funderar nu på att kanske ringa jocke baby<3
pratade just me lisa i telefon också o hon e typ dddddamp på mej för jag råka säga en sak till eve:O
orkar inte med sånt här längre, ska fan ta o bli en liten ääängel(A) så ingen kan bli sur på mej:P
hahah, nej det kommer aldrig hända, där lät jag som en liten bitch men asså ja ni fattar, ingen orkar va snäll jäämt:D
imorn ska jag nog kanske jocke och sofia, skoj=)
Jag just nu:

hahah, jag känner mej otroligt coool i keeeps :P

Osminkad, men det bjuder ja på:D
(läängtar tills jag får mina pengar så jag kan köpa mitt löshår!)
/ Jona Banona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0