ridning och sofia

Hejsan, idag va e ganska sköööndag i skolan, den sista timmen lyssnade vi bara på gömda.
Och så fick vi sluta en halv timme tidigare:D
Vi hann inte göra så där jättemkt, för jag behövde ju åka till ridningen vid 5 typ.
Idag red jag Greven, har aldrig ritit han förut men det gick bra.
När jag kom hem tog jag ett baaaaad, myyyysigt!
Och nu har smörjt in mej och masssa saker, ska snart platta min hår.
För asså jag hinner inte platta det helt på morgonen så jag gör lite på kvällen.
Just nu sitter jag och dricker smothie, mummms.
Har tyvär ingen bild på min outfit idag, han inte ta kort innan jag bytte om.
Ska bättra mej, jag lovar.
Asså jag pallar inte skriva mer ikväll så godnatt på alla söta bloggläsare.
Våren 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0