Ridning och alajsia

shena alla mannar, idag fick vi sluta 40 min tidigare vilket va skönt!
efter skolan va jag me eve en pyttestund sen va jag med alicia baby<3
vi gjorde inte så mkt plus att jag behövde dra vid 5 för jag skulle till ridningen:D
det va baaajskalt men vi red barbaka så lite varmare blev det ju alla falll, jag red jeppe ääääälskling<3
efter ridningen åkte ja till orminge för att köpa godis som jag ska ha me till skolan imorn!
för vi ska se fredagen den 13 på NO imorn eftersom det e fredagen den 13 imorn:P och då får vi ha goooodis:D
nu har jag typ duschat och ätit middag och funderar nu på att ringa jooooocke!:P
han sa att vi behövde prata, vet inte riktig om vad:S
känns inte så bra, eftersom vi "bråka" lite igår:(
aja det va allt ja hade o sääääga!
Tilde idag på No när hon jobbade för fullt! hahah:D

PUSSAR JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0