MER LÄSARE, TACK!:D

hejsan alla mannar idag skulle jag som sagt varit m alicia men hon va sjuk!
asså vi får ta att sluta skita i våra joal, menmen dt e inte vårt fel:)
juste har börjat få väldigt lite läsare känner jag:O börjar ja blio tråkig? kommenteera!!'

alla fall idag blev de eve istället:) ska va m henne imorn också<3
vi gjorde inte så mkt, träffade några gulliga mannar en stund, hahhah:D
sen va jag m hanna b, vi gjorde inget specielt men vi hade ändå jäääävlig kul:D
tyckeer all fall jag:P älskjar dej hanna<3
jag åklte förbi lisa en stund också, bara för att hämta min skåpnyckel och lämna en liten present!
som työ lycka till frö hon ska ju operera sej imorn, så goood luck!<3
ja sen har dfet inte hänt så mkt idag;)
just nu siotter jag o pratar me adam på skype och försöker slå honom på mower move på facebook..
men han e geek så det e omöjligt!!
här kommer dagen outfit och en liten låt:)

Jeans- Cheap monday

vitt bas linne - gina

rosa linne - NMX

Svart kofta - Lindex

rosetthårband - gina(se här under)

Förlåt för det dåliga ljuset:P

Michael Jackson - Blame it on the Boogie



hahah, alicia kommer du ihåg? danny forever:D

puss Jona Banona

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är aldrig tråkig!

tack för presenten började nästan gråta, haha du vet hur jag är!



Fan vad snygg du va idag!

2009-11-10 @ 22:44:25
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah älskar dig m<3

2009-11-11 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0