läxor suger!

Hejsan, nu sitetr jag här i min säng med både kemiboken och spanska glosor*suck*.
Asså jag hatar läxor, nog med att vi e tvunga att gå i skolan, som vi kanske borde va tacksamma för meen ändå!
Läxor e baaaaara onödigt! Plus att man lär sej oftast inte så  mkt av dom ändå.

Idag va jag som sagt hemma, så det blev en slaaaapdag för min del.
Men imorn är det tillbaka till verkligheten som gäller...
Idag va jag m sofia och alicia, älskar veeerkligen er tjejer!
Alla fall vi gjortde inte så himmlans mkt, mest snckade, skrattade och så bakade vi kladdkaka, mumms.
Men vid 5 drog alicia så jag o sofia satt och proppade i oss våran kaka och kollade på ice age2!
Ja det va väll allt. Nu blir det plugg för min del....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0