KLADDKAKA♥

heeeeeej alla cooolingar:D
idag slutede vi halv 2 istället för tjugo i 4, jää:)
och skolan va också rätt så skön, vi börja 9,20 hade svenska matteprov som gick riktigt bra sen lunch o så teater:P
då drog jag tll forum med tilde o agnes, vi käka på Taco bar, jummi;)
skulle varit med alicia men hon han inte va me mej så länge för hon va hos läkarn så jag va m sofia istället:)
vid 3 typ tog vi bussen, jag o s till mej och A o T till agnes.
jag o sofia bakade kladdkaka till min ridning som jag skulle ta me så vi fick inget själva,
vilket va synd, men jag fick ju lite på ridningen sen c:
det va skoj på ridningen, jag hade gigolo och vi hoppade, LOVE<3
nu har jag duschat och lite sånt och ska nu gå och baka mer kladdkaka, min bror instämmer på det, haha:)
gaaaash va jag känner mej tjooooock menmen, det e gooott!!!
Så nu kan ja inte skriva mer nu ska jag baka suckers!!

Puss Jona Banona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0