Karinkarinkarin...

Hejsan, nu sitter jag här o väntar på karin som sluter om 20 i 4....
Själv slutade jag halv tre idag vilket i och för sej va skönt, men att vänta suger.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något skoooooj blir det väll.
Under tiden jag har väntat har jag som ni kanske ser har jag bytt header, va tycks?
Ska jag ta tillbaka den gammla eller ha kvar den här?
Asså jag vet att jag byter header rätt ofta men det e så kul och göra dom, hahah.
Så om ni vill ha en ny design eller fixa till eran blogg så kan ni kommentera eller adda mej på msn: [email protected].
Gammla.



Kommentarer
Postat av: simone

jag tycker den innan va finare :)

2009-11-18 @ 19:56:00
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0