JULKÄNSLA? NEJ VERKLIGEN INTE!

Shaasha, haha.
Idag va ja som sagt på jul basar, men efter skolan va ja m alicia och sofia.
Vi va hos sofia men gjorde inte så mkt, men ni vte att jag alltid har kul med er älsklingar.
Vid 6 typ drog vi ner till boovallen, där träffade vi hanna, hanna, malin, carro och kaaaarin.
Hanna, malin och karin föjde med oss till basaren, vi köpte kooooollla, MUMMS<3
Hahah, och så träffade vi eve och mathilda där, det va länge sedan nu, och ja o mathilda e saaamms igen:)
Men resten av basaren va ja bara m hanna, alicia, sofia och karin vi hade baaajskul, hah.
Fyfan vad vi skrattade, specielt oi kön, det e så jääävla kul att se hanna o sofia fightas!(stavning:S)
Ja alla fall det va kul! Juste vi träffad dfrida och lovisa där också.
Lite senare kom lisa, men hon va ju mindre kul efter som hon va lack på mej alciia och sofia*suck*
Och seen kom hanna b också.
Menmen vid kvart över 8 eller nåt kom papi och hämtade mej o kaaarin.
Och idag hadee jag på mej: Jeans, vitt linne och vitt t-shirt med en typ "sak " vid uringningen.
Nu har jag baaaadat, sööönt, och faktist gjort lite läxa:D
Nu blir det mer läxa för det e prov imorn och såklart gossip girl, haha ska börja på det 6 avsnittet snaaaart!
Juste jag köpte ett par svarta typ gympaskor igår från Nicholas Deakins, men e inte säker på om jag ska spara dom.
Vi får se, lägger kanske ut bild sen på dom:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0