Jonna♥Alicia

Hejsan allihop,vi vaknade vid 20 över 11 typ, skööön.
Sofson oh lisa skull iväg så idag har jag varit m alicia bästa vän.
Vi va i forum och typ kollade på massa kläder och fikade.
Hittade en skit snygg stickad tröja från bikbok:D
Och så köpte mamma en tröja på mango till mej, som lisa koommer sno.
Kommer bilder sednare ikväll på alicia, jag och tröjan.
Nu ska jag äääta, ses.
______________________________________________________________________________________________

Lisa linnéa sjöbergJonna Paulina Lundh
Fy fan vad jag älskar dej baby!
Asså jag tänker tror jag att vi bara har kännt varan i typ 4 mån eller nåt, fast det känns som hela livet!
Men vi idag har vi kännt varan i exakt 6mån och 13dar!
Och jag har ändå oooooändligt med minnen m dej älskling<3
Vi va verkligen menade att bli kompisar, jag kommer ihåg på hugosfest när vi blev kompisar, då sov jag hos dej den natten. Och alla andra sov i din syrras rum, men vi låg i din säg och vi skrattade typ hela natten. Och jag va den ända som fick köra och åka på din elcyckel.
Jag älskar dej så mkt så det inte finns, lova att aldrig aldig lämna mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0