♥JOCKE♥ALICIA♥SOFIA♥

Hejsan alla läsare,
Idag slutade jag vid ungefär halv 3, då tog jag bussen in till slussen för att mötta jocke.
Och seg som han är fick jag vänta på honom i typ 40 min *suck*.
Men det va kul att träffa honom igen:D
När han hade kommit tog vi bussen till forum för att vänta på alicia som slutade 16:40 idag, meeen det blev för tråkigt och kalllt så vi pallrade oss till boogård istället.
Där kom vi först inte heller på så mkt att göra, men sen fick jag den briljanta idén att jag skulle visa han ett "torn" eller vad man ska kalla det som ligger uppe i skogen,hahah.
Men vi hade det faktist rätt kul och det va riktigt mysigt där.
Jag ville sova där någon gång men det ville varken jocke eller alicia, trååååååkisar.
Vid typ halv 6 kom alicia ditt och vi drog oss mot sofia, vi lura henne att jocke hade åkt ditt typ för att säga hej.
Så jocke typ knackade på och ja o alcia gömde oss bakom en bil.
Det va fett kul sofson såg as förvånad ut.
Vi hade tänkt att vi skulle va hos henne men det gick tydligen inte för hon åt...
Men när vi hade gått igen men dock inte kommit så långt ringde sofia o typ ville va me oss, hahah, typisktsofia!
Vi stod typ bara och pratade lite o så, vid ung 7 behövde dom gå hem o plugga så jag o jocke gick hem till mej.
Vi gjorde inte så mkt, haha. Vi typ va på mitt rum o had det lite skoj:)
Och nu sitter jag i min säg och funderar på att ringa till alicia.
Ja ungefär så har min dag sett ut!
Jag och nora idag på NO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0