JoAl♥

shaba bloggen,
idag va en rätt skön dag i skolan:) lite småskoj sådar(hahah):D
efter skolan bleev det alicia så klart, men hon har tidifg träning på tisdagar så jag va med lisa sen:)
föresten har mina träningar flyttats till soppiga tider, torsdagar och då ridwer jag  och på söndagar kl typ 11*suck*
alla fall vi träffade saaajmon och elias en stund, gashh det va länge sedan...<3
sen så va vi typ lite på boovlis(haha, vårt coola smeknamn) och gjorde typ inget;P
vid 7 sjusa olle hem mej, och jag har fått veta att olle ska köpa uggs till mej på sönda!!!
när han e typ nånstans han e pilot, fast dom e äkta, ska köpa mörkbruna;)
lägger in bilder sen, tack olle<3
juste imorn ska jagäääääntligen träffa jockiiie baby♥
Just nu: Ugly betty sen blir det desperate housewives, ooh me loooves
det va nog allt=)
Dagen outfit, Jeans tights från bikbok, svart linne från h&m och den rutiga långarmade tröjan jag visade på inlägget igår:)

Har börjat lyssna på MJ väldigt mycket sen han dog, den här låten dansade jag och elsa lite coolt till idag:)
och elsiie ramlade, haha(flåt älskling men det såg kul ut:P)


pussar från Jona banona

Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla.

vaad gör du =D ♥

2009-11-03 @ 21:23:12
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0