Jag e fan heeeelt besatt!

Hej, nu sitter jag i ekliden och väntar på alciia som sluter 16:40 *suck*
Jag vet att jag inte har skrivit på heeeeeeeeela helgen men jag har inte haft tid.
Men kan berätta lite kort om helgen.
I fredags va jag m alicia och sofia vi hade lite skoj och sov hos sofia.
I lördags hade jag o sofia o alciia slaaaapdag. VI gjorde lite julklappar och jag o a bakade lussebullar.
Vet att det kanksee va lite tidigt men hon och sofia åker ju till thailand på torsdag:(
Kommer sakna er älsklingar<3
Och på kvällen sov s hoss mej.
Igår så tog vi bussen till forum där s träffa eve och jag träffa tilde.
Jag o tilde va där en kooort stund sen drog vi till stan och lämnade tillbak mina skor och kollade på lite saker.
Jag köpte: en svart jacka med vita knappar från Rules by Mary, En blå mössa från Rules by mary och en BH som va typ från sex and the city(?)
Vi 3 kanske åkte vi tioll sickla och åt på donken, och sen åkte vi hem till mej.
Senare hade jag träning som tilde kolla på.
Tilde sov hos mej igår, det va skooooj, vi såg klart alla gossip girl avsnitt!
Sen satt jag typ hela kvällen ba ååååh jag vill ha serenas liiiiv och pojkvän!!
Tilde ba satt där och typ suckade, hahah.
Asså jag klarade inte det där m att inte bli som sofia, jag e fan typ värre, hhaha.
Jag e helt besat, satt och grät igår när serena och dan gör slut.
Och jag gråter aaaaldrig i filmer asså verkligen aldrig.
Jag harat att dom gör slut dom pasar bääääst tsm.
Menmen håller på atg ladda ner säsong 2 nu så snart ska jag börja kolla på den:D
Fast 1 an är absolut bääst tycker jag(fast har inte sett så mkt av 3 och nästan allt i 2)
Idag blir det alicia får se vad vi hittar på.


Kommentarer
Postat av: Claudia!;)

Nee jag tror inte det, hurså??:P

2009-11-30 @ 18:50:15
URL: http://cajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0