Hittade lite gammla listor :D

Här kommer lite listor jag hittade som jag har svart på för rätt länge sedan. Dom gammal svaren först och dom nya efter.


KÄRLEK:


Är du kär just nu? -
vet inte riktigt/Vet inte riktigt
Har du någon kille just nu? - nepp/nej
Har du dumpat någon? - yess/ Japp

Har någon dumpat dej? - ja tyvär/ samma
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - hahhahha, en masssa/ Ja dte har jag antagligen
Vem kysste du senast? - ehm.. vet inte/jocke..
Vem kramade du senast? - Alicia/sofia
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej?!?!/ nej


SKOLA:
Är du duktig i skolan? -
hehe, ofc c:/ Hahh, ego? ibland har jag mina blonda stunder om man säger så
Har du bra betyg? - mitt i mellan/ det bror på ämnet
Har du fått göra om ett prov någongång? - nej/nej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Japp/ japp
Sköter du dej i skolan? - ibland, ibland inte.../ ja, typ samma
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Jaaa.. ?/ ibland
Haft mobilen på lektionstid? - Ja, såklart/ Japp alltid?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - jepps/ ja det har jag väll fast inte på senaste tiden


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 7/ samma
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ja/ samma
Trivs hemma? - Ja, oftast/ samma
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -haha, inte direkt rymt men...../ samma
Har skrikit och slagit din mamma? - ja, tyvär.../ samma
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - tyyp/ nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja?/ hahha ja !
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - japp/ SJÄLVKLART:D


VÄNNER:
Du har vänner? -
självklar c: / Japp
Du brukar vara med? - alicia oftast/ alicia, sofia och lisa oftast
Vem/vilka var du med sist? - lisa, alicia, sofia, klara, tobbe, hugo och mikey/ sofia och alicia
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - eh.. jaa? det e klart som fan jag gör c: / ja? varör skulle jag inte?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja!/neeeeej! hahah skoja, jo det e klart det e.
Har du pussat någon av dina kompisar? - aa :D / jaapp
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - NEJ! :O / samma
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - japp, marion äckel.... men det gör innnnggeentingg / va hemska jag e:O / på sistonde... nej

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? -
ja/ japp eller iband inte när ja ba e hemma men alltid i skolan.
Putar med läpparna på kort? -when the moment is right/ hahah, ja men inte seriöst
Tar kort på dina bröst? - ehh nej? / hahh nej
Använder foundation på läpparna? - FULT SOM FAAN ALDRIG/ töööntigt nej verkligen inet
Super dej packad varje helg? - nej???? / nej
Du har kysst en tjej? - aa:D / hahha, a det har jag
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar ibbland, fjortis frisyr ALDRIG / plattar håret oftast och fjortis frisyr det får andra avgöra, men ibland så tycker jag själv att jag har lite fjortisfrisyr.
Ditt hår är knallblont? - nej, men blont c: / neej, mööörkbrunt

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -
hemligt / va jag va töntig? japp de har jag
När drack du alkohol senast? -hemligt/ vet inet?
Vem bjöd dej på alkohol? - inte tjallare/ kompisar
Vad var det för sorts alkohol? cider/ när?
Brukar du dricka alkohol? inte direkt / kan jag inte påstå
Har du druckit öl? - Ja./ japp, USCH!
Tycker du om öl? - neej! / verkligen inte
Har du varit full? inte direkt full.../ samma


KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? -
godis, glass, sak/ typ samma men det e bara töööööööntig!
Vill du bli kriminell? -ehh nejjj vem ville det? / NEJ?
Vad är inte okej med att vara kriminell? -om man inte kan komma sig ur det är väl det okej../ öhh.. allt?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha, nej./ hahha nej aldrig
Har du suttit i fängelset? - Nej/ nej

______________________________________________________________________________________________

VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?

Ditt namn? Jonna/ samma
Födelseår? 1996/samma
Hur Lång är du? 1,54-1.55/ vet inte
Spelar du något instrument? Nope/ neej
Dina första tankar när du vaknar? Zzzz..vill sova/ trött
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum/ i mitt rum
Biter du på naglarna?  ibland, äckligt jag vet/ inte så mkt längre:D
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Nu, vit, svart guldiga/Svart rosa
Har du några husdjur? Nej, har haft/ hahah, fiskar
Är du singel? Japp/ ja
Vem är snyggast? Alicia, ...., ..../ vet inet:S
Vem vet mest om dig? Alicia, sofia elr hanna / alicia tror jag e inet säker
Vad vill du ha just nu? En pojkvän / vet inte
ditt mål i livet? Leva:P / hahha, typ smama?
Hur gammal är den äldsta person du kysst? ..: ?/ 14 tror jag
Macdonalds eller Burgerking? Skillnad.../ hhaha, ja det vat jag inte
Sjunger du? ofc:) / typ alltid, men inte så bra
Vad har du för skostorlek? typ 37-38-39 som störst/ 39
Vill du gifta dig? Självklart:P / JAPP!!!!!
Kommer du överens med dina föräldrar? Pappa ganska bra, mamma iblan NEEJ iblan ja/ sådär
Din hårfärg? Fejk blond, hahaa / bruuuuunt
Skor du hade på dig idag ? Gråa skin stövlar / har inte varit ute idag:P
Vad sover du i? tröja och trosor, iblan shorts / samma men typ alltid shorts
Kläder du har på dig? Nu, tröja trosor / bh och shorts
Favoritårstid? Sommar o sol / SUMMER:D
Favoritmat och dryck? ... och cola / vet inet men dryck COLA!
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå?- hallå de e jonna/ hallu-hallå-hallå det e jonna
Hur svarar du i mobilen? olika/ bror på vem som ringer
Sov du ensam inatt? Japp. / japp:(
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad var det senaste någon sa till dej? Pappa. det finns nötter om du vill ha /
Druckit idag? Juice typ och kanske lite vatten / nästan inget lite juice och vatten
Vad är det för väder hos dig nu? Burrr / höööst och regn...
Godaste glassmaken ? halft baked:):)/ samma
Drömmer du mardrömmar? Sometimes / inte så mkt längre
Favoritklädsel? Snygga kläder / hhaha logiskt;) samma typ
Favoritgodis? Stång, meter rulle o bublizz, jummie/ STÅNG, choklad och typ sura saker
Hur många kuddar sover du med? 1-2/ 2
Längtar du mest efter just nu? Honom... / jocke<3
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Nytvättat hår:) / mat
Saknar du någon just nu? Japp, ofc:) / mm lite
Snus eller cigaretter? Usch, inget av det! / USCH!!!!
Vill du ha barn? Inte nu i alla fall:) / ärligt. nej alla fall inte som jag tänker nu
Längtar du till din nästa födelsedag? Alltid / OFC
Är du blyg? Inte direkt:P / hah det skulle jag nog INTE påstå
Tycker du att du har fin dialekt? Självklart, stockholmska forlajeff / ja det har jag väll
Tycker du om fester? OFC:P / ja, det e ju alltid kul
Tycker folk du är snygg? Japp, hehhe:) / hahha ego jag e:D det får ni fråga dom
Har du använt någon hårprodukt idag? Lite hårspray / nej
Vad har du för planer till helgen? Sofias fest sen typ alicia alicia alicia tror jag:) / choconight!, fotboll och sofiajocke<3
En bra film? Många... / 2012
Hund, råtta eller katt? Gillar allt och har haft allt:) / samma
Tycker du om din pappa? Ja det e klart min mamma också/ samma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0