Hemma..

hejsan allihop, idag harjga vrit hemma för imorse när jag vaknade hade jag bajsont i huvudet.
Så mamma tyckte jag kunde va hemma o vila.
Fast nu mår jag mkt bättre och har gjort det i typ 2timmar, haha.
Så jag har typ badat, gjort hårinpakning och tagit det lungt.
Men det blir alicia allla fall idag och hon slutar ju kl 13:10, så hon e väll haär vid halv 2 eller nåt.
Sen får vi se vad vi hittar på förnågot, men hinner ju inte vara m varan så superlänge för alicia har träning vid halv 6.
Och jag ska faktist ta och städa, ränsa och fixa mitt rum då!
Asså jag e inte så där jäääätte bra på att städa mitt rum om man säger så.
Men nu ska det göras! För jag e illa tvungen tilld et efter som jag ska måla om.
Nu tänkte jag gå ner o göra lite smothie eller nåt, börjar bli hungrig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dig<3

2009-11-17 @ 17:04:59
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0