Bromma:D

hejsvejs, idag va skolan jäääävligt skön:) Först slöjd sen SO bara presentationer,  seen film och i försej spanska på slutet som suger men det va skön lektion idag:D
efter skolan åkta jag snabbt till forum o träffa alicia o lisa en stund, sen till bromma:)
där träffade jag jocke älskling<33 vi gjortde inte så mkt men det va kul ändå, hade saknat honom<3
vid 8 åkte jag hem till meeej, nu har jag fått lite saker och ätit middag:P
juste imorn ska jag få tildes "gammla" hårförlängningar, puss på dej tiiiilde<33
nu tittar jag på grey's anatomy det ägggger:D<3

och så outfiten och bild på sakerna ja fick....


Jeans - Cheap Monday och svart t-shirt - sisters

Shampoo och balsam - Tony and guy
Hårspray - Lóreal " Elnett
Smikborttagning - Nivea
Ansiktskräm - Nivea
Hårinpakning - Gliss
Svarta tights - ?

Pussar Jona Banona

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0