2012

Hejsa, idag vaknade jag o Lisa vid ungefär 12 men vi låg och drog oss i sägen till typ 20över, skööönt!
Sen kom alicia till lisa för jag skulle va med henne.
Vid 1 ungefär skulle lisa åka och hämta sin nya kattunge, som btw är världens söötaste!
Alla fall då skjusade dom mej o alicia till orminge.
Vi tog bussen in till stan för att vi skulle se på bio,vi ville se 2012 kl.14:10 på sergel men det fans bara 1 plats kvar...
Men den gick på skandia kl.15:15 också så vi kollade där.
Och alla som inte har sett den råder jag att se den!
Den va sjukt bra! En av dom bästa filmerna jag någonsin sett, jag svär.
Fast den va väldigt lång 2 tim 40min, men det är bara bra:)
Asså jag tror verkligen på att mayafolket har rätt, så efter att ha sett den här filmen är jag så jävla rädd!
Kommer inte kunna sova den 20/12:S
Hoppas inte världer går under, haha...
Det såg så jävla hemskt ut, kanske inte ska berätta något mer ifall nån har tänkt se den.
Efter bion drog vi hem till mej, fast vi han inte göra så mycket för alicia skulle hem efter typ en kvart.
Så nu har jag bara packat lite och varit inne på datan.
Vi hörs imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0