-

shhoobrää,

i lördags va jag o klara o kolla på carro o lisas match men vi missa första halvlek för vi va o hämta elias på lisas el cyckel, fast jag råkate köra lite dåligt så elas rammla typ av (har jag lite dåligt samvete för, men) vi satt typ och pratade o så när machen va slut kolla vi på en annan match till sen drog elias m nån kompis klara hem o jag o lisa till lisa där vi micke tobbe o hugo vi gjorde lite saker..
sen kom klara o alicia vi typ såg på film o sen vi halv 5 åkte jag o alicia till henriksdal först lite o sen till ica maxi fa att handla till kvällen vi skulle tillbringa hos lisa:) men vi fick vänta grymt länge på lisa men vi hade kul;)


idag har jag varit på grönan m lisa men vi åkte inte så mkt men det gjorde inget för ja elr lisa betala inget,
och så köpte vi världens cooooolaste glajor i slussen:)
men alla fall på grönan såg vi väääääääääääärldens sööööötaste kille jocke, elr stjärnkillen, han va fett sööt vi typ speonera lite på han o sen fråga lisa om hans ikompis om hans nr till mej men dom sa nej:(
men sen gick jag o fråga han om det då fick jag det:D 
han va alla fall fett sööt, men han bor i bromma...... det va lite synd men men:)


våååra muummmsiga donuts med choklad vi åt 11 var:):):):)

lisa glufsar i sej

roooligast i skatt kamaren

i våpra cooola glajor

pussar jonna

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahhahahaha

kommer du ihååg rovot dansen? hahahahahh

jag älskar dig jonna <3

2009-05-17 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0