söndag tillbringad med bästavännen

shoooobre,
idag har jag varit med alicia vi va i stan, där köpte vi glass vip ben&jerry ståndet, jumi och kollade på en tröja och ett par jeanstights alicia ska köpa och så byte jag mina jeanstights.
senare åkte vi till boo vallen där vi köpte glass snacka lite m ruben simon jakob och en damp kille, och valite på tacket vid typ 5 träffa vi klara hon skulle döma en match o jag o alicia skulle kolla när rubens och deras lag spela:)
efter det gick alicia hem då tog jag bussen hem,
nu har jag precis varit i orminge och köpt jordgubbar,, mumms mumnms!!

kyss o smek-J

Kommentarer
Postat av: Hanna :]

2009-05-08 @ 22:50:14
Postat av: Hanna :]

Damp-killen är det lulle, han med såret?

2009-05-08 @ 22:51:12
Postat av: simon

vem fan va damp-killen ?

2009-05-15 @ 18:53:17
Postat av: jonna

charlie ofc

2009-05-17 @ 22:05:20
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0