shaaa shaa shaa

hejsvejs nu sitter jag här hemma och har tråkigt,
sorry att jag inte skrivit på rätt länge (igen) men jag tänkte berätta litre snabbt om valborg och så:)

i torsdags efter skolan va jag med anna tills vi åkte till ridningen när jag kom hem från ridningen träffa jag sofia och anna vid frigatbacken, vi hade rätt kul vi speonerade på ruben simon oscar o typ phillip, ahhahah sen träffa vi rosanna och mathilda ett tag och så åt vi massa kexchoklad elr ja lite gran.
vid ttyp 10m elr nåt drog anna då gick jag o sofia till boo vallen där träffa vi frida o carro men carro drog  direkt så jag och sofia och frida hade lite kul.....hahahahah

i går va jag m sofia o alicia o på kvällen va vi lite på boo vallen och så, pallaer inte skriva mer om igår vi gjortde typ inget så:)

idag har jag alla fall solat på tacket m anna och alicia, det va fett skönt och så har vi spelat fotboll med ruben och simon o nåra fler:)
men nu e typ ruben sur på mej:´(
jag ska försöka att få honom att gilla mej igen, får väl se hur det går.....


kisses jonna

Kommentarer
Postat av: simon

haha ruben var ju nt sur på dig din mutta !! haha

2009-05-15 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0