Onsdag och tisdag:)

hejsvejs igår va jag i forum med lisa sofia och alicia vi kollade på massa saker jag alicia o sofia skulle köpa och så köpte vi smothie men min smaka skit så jag var tvungen att köpa en ny....

idag har jag varit med alicia, lisa, tobbe, hugo och oscar vi va hos lisa och äntligen har lisa o tobbe blivit tsm elr dom blev det igår hon som va så kär i han:) vi låg o prata och drack oboy sen drog alla hem men ja o lisa åkte elcyckel till mej där vi åt och lisa byte om för vi hade träning men jag va inte med för jag känner  mej sjuk:(
Nu hnar jag gjort läxan och ska nog snart lägga mej e fett tröt!!!!!

Dagens outfit
:


























Jeans tights- gina
kss tröja-klaras
randig långarmad tröja-gina

Sofia, lisa och alicia i forum:)

Kyssar-Jonna

Kommentarer
Postat av: lisa

fy fan vad jag e fuuul:(

2009-05-13 @ 21:35:25
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: jonna

nää, fett sööt jö:)

2009-05-14 @ 21:13:12
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0