krääääääääm

shooobre,

idag va jag me simon, elias, alicia, oscar, charlie(tyvär)som bjöd in sej själv... och en stund klara. vi va på bagarn men bara jag oscar o charlie bada:D sen vid 6 va jag o alicia på boobadet för jag hade klass picknik typ jag badade i havet*stolt* sen drog jag o alcia o träffa elias på bagarn igen men då bada vi inte, hahhha.  och elias e värsta pervo, haha:P sen kom eve carro o sofia vi va me dom i typ 20min sen drog elias hem c och e till c och jag s och a till mej vid 11kom lisa:) nu muttar vi varandra c: och alicia äter kräääm jäättttte gullig:):):):)

imorn ska jag åka till forum m lisa o alicia jag ska köpa enbikini sen ska jag hänga me lisa resten av kvällen vi ska no träffa sofia the cooling och matilda:) och vi ska bada, mohahahhaha<33
och på söndag ska jag typ va m sofia:):):):):)



pussar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0