:)

hejsan,
har inte haft tid att skriva dom senaste dagarna, men jag tänkte berätta lite kort

i onsdags var jag först lite med eve, vi hade rätt skoj, sen vid typ 20 i 5 åkte jag till björknäs för att träffa johanna.
vi va lite i forum, i orminge, och så målade vi giprfigurer och tavlor på gården, hahahahhahha<33

igår va det 7 maj och jag fyllde år:D
och vi hade idrottsdag i skolan det va fett skönt så vi börja 11 jag o klara hade ridning:) när det va slut åkte jag till alicia för att få en present sen åkte jag till min ridning:)¨
jag fick en tröja, kofta,skor,bok,choklad pengar och så ska jag få mer på söndag

idag ska jag va me alicia bästavän:)

Dagens outfit:
svart långt linne- gina
svarta strumpbyxor- h&m
rosa tröja- gina

Kyssar-jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0