varförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarför?

Asså fyfan vad jag saknar JonnaMarionAlicia, det va så jäääävla bääst.
Jag trodde verkligen, elr jag vet att vi e menade att va vänner så va fan gick egentligen fel?
Vi hade aaaallltid kul och bråkade nästan aldrig?
Vi fick alltid varandra att dö av skratt:D
Ni va mina absolut bästavänner och vi va me varan jämtjämtjämt!
Varför? Det finns väl inget som lät fel av det där?
Så varför blöev det så här? Visst vi e sams igen, men vi umgås inte?
Asså det ända jag önskar mej just nu är att få tbx GL.
Det skulle fan räcka som julklapp för mej i år, för att få tbx er, asså det skulle betyda meest i världen.
Jag älskar er och jag villlvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvill ha er tbx.
Jag älskar er så enormt så jag tror inte ni förstår!
Asså va gick snet, vad blev så jäcla fukking fel?
Allt va ju perfekt, helt jävla fukking jäcla bäääst!
Jag läste gammla inlägg på mariones blogg och jag insåg att, jag verkligen saknar allt.
Att få tbx er skulle betyda mer än allt! För vi hade det bäst!
Uch jag vill inte ens tänka mer...
Men snälla om ni ser de här ta åt er, för jag vill att det ska bli som förut!

GL spioner föralltid, right?

(två gammla inlägg från mariones blogg)









Kommentarer
Postat av: Lisa♥

jaha kul för mig.

2009-12-24 @ 14:48:35
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: jonna

men snälla lisa!

2009-12-24 @ 18:44:32
URL: http://jopalu.blogg.se/
Postat av: sandy

de e iallafall kul för mig :D saknar oss 3

2009-12-25 @ 03:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0