Väääntar på karin...

Heeej, idag efter skolan va jag först m elsa o tilde i forum lite men sen skulle dom dra och jag träffa karin, vevve o lisa.
Orkar inte berätta va vi gjorde förutom att ja o vevve o karin tog ett fettt coolt julkort typ.
Nu har jag nästan precis kommit hem o sitter o väntar på karin som skulle hem o hämta kläder lit snabbt.
När hon har kommit hitt ska vi dra till min mamma och hämta typ kläder och kanske va där ett tag o vi hinner för vid 8 måste vi ju va hos klara.
Det kommer nog bli rätt skoj hos klara i alla fall, hoppas det alla fall.
Och efter deras fest så ska ja o lisa sova hos mej.
Och imorn ska jag ju stå i orminge o sälga så kom ditt o köööp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du satt de typ snöar på bloggen? :)

2009-12-11 @ 17:13:34
Postat av: jonna

men smarty, det e bajs ätt

2009-12-12 @ 15:56:16
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0