Sjuuuuk och ridning:D

Hej orkar inte skriva nå mkt är tröött,
Idag va ja hemma för jag mådde bajs i morse, men tror ja ska t skolan imorn.
Jag har typ bara sovit och kollat på gossipgirl idag så det finns inte så mkt att skriva om:P
Men vid 5 kanske sjusade pappi mej till ridningen, som ja va tvungen att gå på!
För det va sista lektionen på lämmshaga på 2-3 månader!!!
För dom håller på att bygga nytt ridhus så vi kan inte rida där, men vi ska typ rida på södertörn tills det.
Ja alla fall idag lektee vi kull hela lektionen, hhaha.
Det är asskoj, jag o hedda o anna red minihästar så det va svårt för dom andra att kulla oss.
Jag hade tuuuurbo, och han passar till sitt namn han e vääärsta snabb.
Men jag ramla alla fall inte av även om han höll på att sparka bakut heeeeeeeelatiden..
Och då våga typ ingen gå nära så jag va typ kullare 2ggr, hheheh.
Orkar inte skriva mer så godnattttti tror inte det blir något mer inlägg ikväll.
Jag och turbo, jag vet att ja ser cp ut menmen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0