Shena mittbena, @ liiiisas placccce

Hejsan, idag har jag varit m alicia v va först hos mej ett tag men drog sen för att kolla mellandagsrean igen:D
Alicia hittade en rosa t-shirt fårn gina och jag köpte ett puder som därimot iinte va på rean:(
Men det behövdes, och det kostade bara 100kr men det va bra.
Och så gick vi runt lite men asså det fanns inte snyggt typ:S
Det va mkt bättre föra året...
Och så träffade vi lisa en pyttestun typ satt m henne när hon åt.
Sen åkte vi till alicia ( ja o A)
Där åt vi typ och va lite på hennesrum.
Vid 8 kanske kom sofson till A för vi skullle till orminge för att köpa godis o hyra film.
Det blev, Drag me to hel, som vi redan hade set elr inte S.
Och så köpte vi maaaassa godis det va typ asbilligt för dom hade sänkt priset på coop elr nåt sånt.
Jaja, och sen pallra vi oss till Lisa där vi kollade filmen och flummade:D
Så nu har jag bajs ont i magen:(
Jag ska sova hos L ikväll men S och A drog för ett tag sen, dom skulle till A tror jag.
Men nu ska jag o L ta det lite lungt för A tvingar oss att vakna tidigt imorn frö vi ska till stan.
Bara frö S och A e morgonpigga muttor.....
Skriver mer imorn,


Fukk vad jag saknar dej....:(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0