NYÅRSAFTON:D

Sheeena idsag åkte jag först snabbt till stan för attt köpa dom där byxorna jag skrev om förut men det va stängt.
BAAAJS! Men alla fall nu e ja heemma och väntar på att eve ska komma förbli lite snabbt och om en havltimme så tar jag bussen till orminge för att möta lisa:)
Vi ska handla middag till ikväll, och juste lisa ska bo hos mej tills på måndag:D
Wihooo, vi kommer ha det bäst, och vi kommer säkert sova hos lisa rätt mkt eftersom det inte e nån där.
Så det ska bli kul.
Juste om det e någon som har lust att träffa mej o lisa så riiing:)
Jag skrev ju förut att jag o lisa skulle ha en liten fest hos henne, men vet inte om det blir av:(
För typ alla måste va m sina familjer eller så e dom bortresta..
Men det blir säkert kul ändå.
Nu ska jag käka nåt,

Btw om inlägget jag skrev igår är det några som har frågat vad som har hänt och så.
Asså det va bara en sak som jag kanske inte ska skriva hä och jag mår bra o så nu:)

Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla ヅ

Nu kan du vara med att tävla om veckans blogg!



Lägg bara en komentar på min blogg att du vill vara med, så kommer du helt enkelt att vara med!

Ses sötis!

2010-01-01 @ 19:22:58
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0