Nöjd, men tycker inte det blev snyggt, går det?

Hejhej, idag gjorde jag iiiinte mkt efteer skolan, vilket va sköönt för en gångs skul.
Jag åkte in till stan och träffade mamma vi köpte lite julklappar och jag klippte mej-_-
Och ja brukar aaaaaaaaaldrig bli nöjd när jag klipper mej, men jag blev det idag.
Fast jag tycker inte det va fint:P
Men blev ändå nöjd, hahah.
Nu sitter jag o lockar lite av håret för att se om det kan göra dt snyggare.
Ja får väl leva m kort hår ett tag nu så det e väl bara att göra det bästa av det.
Lisa om du lääääser det här måååååste du va frisk imorn! Saknar dej äälskling<3
Det va väl allt? Kommer nte på mer att skriva just nu, kanske slänger in något kort ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0