Ni vet att jag tar er, hahaha.

Hejhej bloggen,
Jag gillar tisdagar, hahah.
Nej men typ, vi har 2 timmars slöjd på morgonen vilket e skönt och så har vi ingen matte!
Så det har varit en rätt skön dag.
Och så har jag o lisa en uuuunderbar start med vååran GULLE!
Idag efter skolan va jag me hannipanni, det va länge sen nu.
Förut va vi ju aaaaaaaalltid m varan?
Jaja, vi va hemma hos henne och typ hade kuuuul, jag älskar hannas hus!
Och hanna såklart<3
Och så gjorde vi en skylt till min klass som ska stå o sälja typ bullar i orminge i helgen.
Den blev fett cool, lägger in bild om jag pallar senare.
Så det bli frö mej att baka typ 8st pepparkaks sockerkakor imorn..
Så kom till orminge och handla av oss i helgen, hehehhe.
Nu mååååste jag fan ta o göra min labbraport!

Den här e cool:D

Men det här e ju bara pinsammt...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0