Lite kuuul

Tog den här fpån paow lisa gjorde också den men hon fuska, a tvungen att säga det:P

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Haha fråga smartass:) du e hos pappa va?<3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jätte.. XD<3 Haha okej:) varit med dina 'bajsmannar' kanske? (A)<3 gissar jag:D hähä

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Det beror på om mamma kan henka annars vågar jag inte!;)<33

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Om en fet, skäggig gubbe klättrar in genom..... blablabla kedjebrev...

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
I see you:O

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Och i forum :P<3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Men snälla kan inte vi träffas? <3

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej älskling hoppas du hade kul igår, jag såg hur du såg ut, skit snygg:) men får jag också sova hos dig? älskarej stjärtkonna<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Haha

10. Din romantiska replik?
Men hur fan visste du så mycket om mig då?:O (öh kontakter)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Aha vad lätt du tog det.


Nu ska jag draaaaaa nånstans m alicia:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0