Lissssa

Hejsan jag vet att jag inte har skrivit men jag har inte tid på lovet:P
Men alla fall idag har jag varit m lisa vi va först en stund i forum och ftnda lite, hahha.
Lisa köpte ett par cooola jeanstights från bikbok och ett halsband, o jag köpte ett par svarta jeanslegging och ett par liete småcoooola tights från bikbok.
Sen åkte vi hem o fixade oss för vi sklle va servetriser på lisas brors sak:)
Det va jag klara o lissssssa, vi hade fett cooolakkläder.
Och det va rätt så kul och bra fördel för mej o lisa, hhehehehhehehehehhehe.....
Och snäll som pontus e fick vi 200kr va som tack:D
Även fast vi inte gjorde så mkt, menmen.
Efter drog ja, klara, lisa o hennes föräldrar och åt.
Det blev rätt sent för vi satt o prata i typ hundra år.
Så jag o lisfis kom precis hem till mej, och nu ska vi bajsa o se på film kanske.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, hon som vann min design ville inte ha den, så jag lottade ut den igen, och du vann den! Så adda mig på msn så fort som möjligt, du har min mail där uppe i fältet, så fixar jag den åt dig! :) Kram

2009-12-28 @ 13:06:01
URL: http://absolutef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0