Lisa Linnéa Sjöberg gäst bloggar.

Hej alla som läser Jonnas blogg. Nu ligger jag i hennes säng hemma hos hennes pappa.
Jonna är och säljer lussebullar i Orminge C.
Hon får berätta om festen sen, men nu ska jag skriva lite till Jonna!

Jonna Paulina Lundh, jag älskar dig, älskar att det har blivit du och jag.
Älskar att få ha dig som vän. För det betyder så sjukt mycket, jag har så jävla kul med dig.
Det ska bli så himla mysigt att fira jul med dig och jag är så glad att du finns.
Jag älskar dig för den du är, och ingen annan.
Jag ska aldrig släppa taget om dig älskling, ska stå vid din sida i alla svåra stunder.
Jag ger dig mitt liv, du jag ger dig mitt allt. Vi har så många minnen, så sjukt många, och det kommer bli fler.
Alla har en mening med livet, min mening är du.
Till sista andetaget, jag älskar dig bajsbästis.









Kommentarer
Postat av: marion

guuuuuuh va du nt kan komma på egna ord -.-

2009-12-12 @ 15:10:26
URL: http://styf.blogg.se/
Postat av: jonna

åhhhh, jag älskar dej också bajsbästis<3

2009-12-12 @ 15:59:37
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0