Liiiiite tidsfördriv bara:)

Vad har du för bakgrund?
Datan? Serena och dan, ahhah jag vet att jag e geekig.
Mobilen? Jag eller snarare mitt hår.

Ringsingnal?
Ljudlös m. vibration - annars replay men har alltid ljudlös

Hur mycket batteri har du kvar?
87%

Vem ringde du senast?
Matilda Blom

Vem ringde dig senast?
Pappa

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Mm:(<3 /johanna

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Evelina<3

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Ja, vi är på att åka. Ringer

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Jag saknar förr.../jocke

Vad står det i ditt första utkast?
Har inget i utkastet

Och ditt 5:e utkast?
Har inga

Har du några sparade medelanden?
nej?

Har du något i utkorgen?
Nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
Har nt snake

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Alva W :)

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Malene haha
Malin Fungdal:)
Mamma hem
Marcus cooleman
Marcus hem
Marion hem
Marion saaaknad<3
Marre Spankis:P
Mathilda h
Mathilda kusse<3
Matias
MatildaB hem
Matilda blom<3
Matilda cool<3
Matildas far
Max lindgren
Melina:)
Melker
Memme:)<3
Micke hem
Miike spankis
Mikey sööt<3
Mira
Miwi/jobb
Moa kusin<3
Moa ridning
Mobilsvar
Modde
Moooons<3
Mormor
Mozziz<3
Mårten

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
Raderar nästan alltid mina, men nu har jag 260st

Vad står det i dina anteckningar?
Gossip girl<33
Fishville lovade anton
AL § JL § LS
sen e det bara massa trååååkiga
Har du privat nummer just nu?
Nej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0