LeoLisa<3

Shhoooo, jag o lisa slapp gå i alla fall eftersom bussarna börja gå, wohoooo, fatta tt vi skulle gått:O
Alla fall va ba tvungen att skriva det, som ja sa åkte vi till forum och träffade leo.
Vi va först i forum litee och jag o lisa åt kladdishkakish, hehh vår tradition:D
Senare drog vi till sickla lite för vi hade tänkt att dra hem till leo men det gjorde vi inte, där åt vi på donken och gick runt lite i sickla. O leo va en mutta som kasta snöbollar på mej men jag mula(stavning?) honom, mohahh.
Leo va verkligen jätte snäll o guuuuulliggsom lisa hade sagt men det säger hon om allla så men han va det.
Jag pallar inte skriva mer fr jag ska sooooooova nu!
Men här kommer dagens outfit, (mitt högra ben ser cp ut, menmen)

Svart kofta - kappahl
Vitt t-shirt - aerapostale (sofsons)
Svart linne ellr typ mörkblått - Abercrombie and fitch (lisas)
Strumpbyxor - lindex
Vita knästrumpor - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0