Kuuuuuul

Välj de 10 första killarna i din mobilkontaktlista.(hoppa över typ folks föreldrar och tråååkiga)

1. Adam Rydkvist<3
2. Adam älskling (Karlsson)<3
3. Ade sultan<3
4. Alexander<3
5. Alex väsarö
6. Anton danielsson<3
7. Bjöööörn<3
8. Carl
9. Christopher<3
10. Conny<3



Har du pussat nr 7? Haha nej verkligen inte:P
Känner du nr 4? Ja, vi har gått i samma klas typ hela livet.
Vad är ditt bästa minne med nr 9? ÄÄh, de vat jag inte men nån gång jag har varit med han som har varit kul som jag minns va en gång när jag va hemma hos honom och hans syrra gav oss typ vääääääärldensstarkaste korv typ, jag höl på att dö, hahha.
Skulle du kunna ge en kram till nr 10? Jaa..?
När träffade du nr 1? Idag senast:)
Hur är vänskapen mellan nr 6&7? mellan dom, dom är rätt bra kompisar tror jag dom gick i samma klass förut i alla fall.
Vad är det bästa med nr 9? Han är huuuuur snäll som helst<3
Vad var ditt första intryck på nr 2? SÖÖÖÖÖÖT<3
Hur länge har du kännt nr 3? Haha vi är inte direkt kompisar men han e kompis med mitt ex, så typ sen i sommras.
Hur träffade du nr 4? Vi gick i samma  klass:D
Har du träffat nr 6? Ja massor av gånger.
Har du varit i nr 10 hus? haha, nej dte kommar jag nog heller aldrig vara;)
Har du gått på bio med nr 8? Nej han bor typ i skövde?
Vad pratar du och nr 7 om? Om vi nu ses så inget seriöst direkt:P
Har du haft ett förhållande med nr 2? Hahah, nej<3
Skulle du kunna slå nr 8 i ansiktet? Nej elller om han hade varit riktigt jävls dum så men inte bara sådär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0