Kortkortkort

Svejs, hinner inte skriva långt, för jag har läxor och gissipgirl ddddamp(hahah tilde)
Alla fall idag slutade vi visst 1 inte 12 men det e ändå skööönt.
Efter skolan drog jag o tiiiilllldoooo till forum o käka tacobar och kollade på saker, tilde blev helt galen när vi gick till lagerhouse(stavning?) hon ba "jag ska ha ett hjärt kök och blablabla..." hahha.
Och så va vi med i någon tävling och vann chooooklad, mumma:)
När tilde drog träffade jag eve där vi hälsade på sofia o carro eftersom jag inte kommer träffa s på 2 veckor!!!!!!
Sen tog vi bussen hem till mej vi han inte göra så mkt för jag behövde byta om direkt sen så va det bara för mej att dra mot bussen till ridningen och eve hem. Men smart som jag e satt ja o kollade på gg och lite sånt på bussen och missade min busshållplats, så jag hamnade någonstans på ingarö-_- och när jag stod och väntade på en buss tillbaka halkade jag o slog i mitt huvud, fyfan va ja e bra.
Kom desutom en halvtimme försent, men jag missar ju inget av lektionen för det, vilket ör bra.
Juste jag har blivit helt kääääär och då menar jag det i en åsna!
Asså fatta vii har en åsna i stallet som man ska kuna rida på snart, och jag kanskke får rida han, asså han e rätt lite!
Men vääääärldens söötaste, han heter Elvis<3
Lägger ut bilder på han senare.
Imorn blir det till att gå up baaajs tidigt igen, för jag måste träffa eve snabbt på morgonen och hon börjar tiiidig*suck*
Och efter skolan, LISA<3
Nu har jag precis varit uppe hos eve och lånat lite kläder, vi brukar göar så iblan:P
Kanske inte blev så kort alla fall, hhaha, men nu ska jag fixa och sen soooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0