klippa kort?

hejsvejs:) skriv en kommentar om va ni tycker om rubriken.
Känner att jag e på bra humör nu fast ändå inte, haha.
Har precis duschat, gjort ansiktsmast, tvättat min hårförlängning och håller nu på att locka den till imorn får se hur det blir:S
Idag var alla ALLA upptagna, antingeen svara dom inte, ele hade redan något bestämt elr så skulle dom plugga*suck*
Men vid halv 4 typ ringde eve:D och så va ja m henne rätt länge tills hon hade träning, innan och eve hade varit här kollade jag på gossip girl, LOVE IT<3
Ja så där har min dag varit, hahah, kul?
Hur har ni haft det idag btw?
Jaja, nu blir det färdigt m lockarna, läxa och gossip girl såklaaaart!
Imorn börjar vi 09:20 och slutar 12, onödig?
Det blir alla fall skönt, och efter skolan så ska jag o tilde åka till forum för att kääääka och titta på julklappar.
Lite bilder jag tog när jag kollade på gossipgirl, som jag sa äääälskar jag serena och dan så enjoy:D




Kommentarer
Postat av: evelina

jonna -.- äkta gossipgirl nörd , hahaha <3

2009-12-03 @ 11:48:53
URL: http://baraeve.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA KLIPP KLIPP KLIPPKLIPP:D:D::D:D::D

2009-12-03 @ 18:29:16
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0