julafton imorn! <3

Hellooo,
idag va ja som ja sa i forum m Lisa o köpte dom sissta julklapparna vi hade rätt skoj och jag hittade presenter till hanna men de va svårt!
Men blev bra till slut:)
Alla fall när vi hade varit i forum åkte vi hem till lisa och slog in paket och lite sånt.
Nu är jag hemma och sitter o suktas av paketen under granen!
Men jag har redan fått lite julklappar, av Alicia fick jag klackskor(finns på bild i ett inlägg längre ner), av Sofia fick jag ett skääääärp och ett par pärlörhängen och av Lisfis fick jag sminkborste, sminksak, solpuder och en smikväska.
Tack bbeeeeeebisar:D<3
Usch kan knappt vänta tills imorn.

Allt ser bra ut, och allt e bra antar jag.
Men det känns ändå bara skit, men jag kan inte komma på vad som egentligen är fel.
Jag vet bara att det är något som är de.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har designtävling på bloggen, var med och tävla! :)

2009-12-23 @ 21:47:55
URL: http://absolutef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0