JonnaTilde goes matttanter(stavning?)

Hej jag vet att jag inte har skrivit på nästan hela veckan men jag har typ inte haft tid ellr nåt.
Ska bara berätta lite kort om hur dethar varit:)

Tisdag: Jag va med karin i sickla och jag hittade ett par skor som jag ville ha. Och efter det drog vi till mej och hade lite snöbollskring och åt lussebullar.
Onsdag: Igår va jag med tilde i stan jag köpt eett par bruna skpor (dom jag såg i tisdags) oxh två par vita knästrumpor, och tildeeee köpte en tröja och underkläder, fett säääääxi. När vi had varit i stan va vi så jäääävlakalla så vig åkte bara hem till mej o myste o kolla på fim, Kärlek och fördom det va faktist bra. Och sen sov tilllde hos mej.
Idaaaag, idag har varit en as skön dag! Vi började typ halv 10 och hade svenska sen va vår näsyta lektion 5 i halv 11 och jagf o ytilde skulle va i matsalen halv så vi va inte me på den. V
i skulle va kökstjänst, haha. Det va faktist kul och jag o tilde va västa bäääst.
Vi fick massa muuuuusss:D
Och så va vi klara där halv 2 och slutadee skolan 2 så vi har haft ung 1,5 lektion idag.
Nu sitter jag o väntar på lisa som sluter 10 över 3, suck.
Vi ska typ till forum och träffa leo, eftersom bussarna inte går så blir det väl för oss att gå....
Om dom inte börjar gå snart.
IMORN KOMMER ALICIA BÄÄÄÄSTVÄN HEM, FÝFAN VAD JAG LÄNGTAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0