Jonnaalicia<3

Sheeena alla coola:P
Idag hade vi matteprov, och det va oförberät så jag hade inte tränat nåt men det gick väl okej, tror jag?
Efter skolan va jag m alicia, vi skulle ha gjort ljus, hahah.
Men istället blev det, gg, flumm, bilder och popcorn.
Men som vanligt han vi inte va m varan så länge för hon har träning havl 6, då körde dom hem mej.
Smart som min bror e hade han inte lagt ut nyckeln och va på träning så jag kom inte in*suck*
Så robin fick hämta mej och jag va hos pappa ett tag, nu e ja hemma igen och kollar lite på ugly betty.
Snart ska jag se lite goooosssip giiiirl, wiiiii.
Har börjat kolla å 2 an, är på andra avsnittet.
Och jag känner mej eeeeenormt glad för serena och dan e tsm igen!!!!
Ohohohohoh:D<3
Kan tyvär inte lägga in bild på min outfit men idag hade jag,
Svarta strumpbyxor, svart linne, svart tunnika och grå liten kofta.
Nu måsta jag försöka att ta reda på hur det e mellan mej o jocke:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0