Heeeemmma kväll:D

Hejhej, idag va jag m lisa vi kollade på bio på söööder, den va asbra!
Asså jag gråter inte i filmer som jag sagt förut men både jag o lisa satt och grät och panikiserade(hahah) på bion.
Asså det va typ den bästa film jag sätt jg typ dooog, seriöst dn ägde.
Filmen började havl 4 och innan det gjorde jag inget och filmen va lång så han jag inte göra så mk efter heller.
Vi åkte bara hem till mej o tog det lungt för lisa hade ont i huvudet.
Och så kollade vi på victoria secret fashion show, hooho jag äääslakr det.
Och i mars åker min bror till New York så då ska jag tvinga han och köpa med lite underkläder till mej, hehe.
Och ikväll ska det bara bli en ehmma kväll för mej.
Och jag valde det själv, inte likt mej..
Men det blir skönt.
Imorgon ska jag köpa nya jeans och är det ju nyårsafton och jag ska va m lisa:)
Vi kommer ha fett kul, först ska vi typ äta middag och sen ska det komma lite folk till lisa som vi ska fira med.
Fast typ alla e upptagna men några kan nog, annars blir det bara vi, hahahha.
Och eftersom hennes föreldrar e i bangkok så har vi huset för oss själva.
Och jag tyckte vi skulle åkt m dom men det ville inte lisa.
Men lisa har nyfikna grannar, suck..

Nu orkar jag inte skriva mer, bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0